Monday, December 6, 2010

روز دانشجو مبارک




هر بار تصمیم می گیرم که زیاد سرم را شلوغ نکنم وبا فرصت کافی به امورات برسم، چنان از زمین و زمان کار پیش میاد که هنگ می کنم:
·        کارهای  اداره  و پروپوزال ها و مقالات نصفه نیمه برای کنفرانس ها و سمینارها  که روی دستم مونده
·        برای خواندن چندین کتاب برنامه ریزی کرده بودم، که هنوز به هیچ کدوم دست نزدم
·        سیستم ویندوز نوت بوک را باید عوض کنم وبرنامه های اون را مرتب کنم
·        باید طرح درس برای تدریس تو دانشگاه بنویسم
·        برنامه ورزش که هیچ، از هر کجا وقت کم میارم، از این قسمت کم میگذارم
·        کلاسهای موسیقی و اینا که الان 8 ماه میشه،این سه تار بیچاره ام سیم هاش پاره شده و توی صندق عفب ماشین داره خاک میخوره. تازه برنامه دف نوازی هم می خواهم راه بندازم
·        معاینه دندونپزشکی باید برم واز ترس اینکه اونم یک برنامه مدون برام بچینه، فعلابی خیال شدم
·        کارهای اداری با اداره ثبت و ادارت تابعه اون که همه باید در ساعت اداری انجام بشه و به خاطرش همش باید مرخصی بگیرم ویا از بند جیم استفاده کنم
·        سفر که عادت دارم تو هر فصلی برای خودم برنامه های سفربگذارم و خیلی هم جدی پیگیری می کنم
·        برنامه های پیش بینی نشده و اتفاقات غیر مترقبه هم هست که باید واسه اونها هم همیشه آماده باشم
امروز تصمیم گرفتم به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، برنامه درسی اونها را بر همه چیز مقدم بدارم وطرح درس ر ابرای کلاسهاشون آماده کنم. دانشجوی عزیز روزت مبارک
 

4 comments:

  1. سلام روز استاد هم مبارک باشه مخصوصا جمعه ها از طرف داداهای بالا و دود زده ... آره بارون میومد خوب یادمه ( این موزیک متن بود خب ) ....هههههههه

    ReplyDelete
  2. سلام
    وای از بارون میومد و تو

    ReplyDelete
  3. بابا جون دايورت كن... چقدر خودشونو فيشار ميدي(ساسا»ن

    ReplyDelete
  4. آه آره از بس به حرفت گوش کردم

    ReplyDelete