Tuesday, October 19, 2010

فنگ شویی

این چینی ها هم دنیا را سرکار گذاشتن با این اصول فنگ شوییشیون ... تادیروز فکر می کردم که  فنگ شویی هنر استفاده از رنگهای مناسب، وسایل زندگی مناسب و طریقه صحیح چیدمان آنهاست. امروز متوجه شدم این فنگ شویی در همه مسائل  زندگی اسلام و مسلمین دخالت داشته و برای هر موضوعی یک دستور داره.. با یک جستجوی ساده روی نت با این عبارات وامثال اون  مواجه میشین: موفقیت تحصیلی با فنگ شویی.... یا مثلا : اگر از یک زندگی پر استرس رنج می برید، اگراز درآمد خود راضی نیستید، اگر به دنبال یک ازدواج موفق هستید، فنگ شویی رابشناسید ، آنگاه از زندگی خود لذت ببرید. یعنی من مات شدم ازاین دستور فنگ شویی با خوندن این مطلب
اگر می خواهید مهارت های ارتباطی تان را افزایش دهید
اگر واقعا مردان از مریخ و زنان ونوسی باشند ، قانون فنگ شویی می گوید هیچ چیز بین این دو جنس بهتر از گفتار روشن و واضح به بهبود روابط شان کمک نخواهد کرد. یک کاسه را با برنج پخته نشده پر کنید و روی آن کمی نمک بریزید. نمک و برنج انرژی منفی محیط اطراف شما را جذب خود خواهند کرد. سه عدد کریستال شفاف را روی نمک ها گذاشته ، تا به شکل یک مثلث درآیند. سپس کاسه را زیر تخت خواب تان بگذارید. اجازه دهید کاسه به مدت 9 تا 49 روز زیر تخت خواب تان بماند. این کار باعث می شود که انرژی منفی اطراف شما جذب شده و اتاق شما سرشار از انرژی مثبت و روابط صریح و موفق شود. 
البته از این دست مطالب کم نداره، خودمون کم خرافه و خرافه پرست داشتیم، حالا مدل چینی به مردم عرضه می کنند. کسی خبر نداره فنگ شویی واسه معضلات اقتصادی واجتماعی ناشی ازهدفمند کردن یارانه ها چه دستوراتی داره؟؟


 

4 comments:

  1. فکر کنم اشتباه گرفتيد

    ReplyDelete
  2. نترس، کاریت ندارم

    ReplyDelete
  3. خوب اونکه من نبودم حالا شما بفرمائيد از کجا پيدام کردي
    اگر نشوني نذاشتم؟؟

    نه خيلي ميترسم آخه

    ReplyDelete
  4. از روی اسم مبارکت پیدات کردم

    ReplyDelete