Wednesday, August 25, 2010

نمایشگاه بین المللی قرآن

دیشب بعد از چند وقت ، موفق شدم برم و از نمایشگاه بین المللی قرآن بازدید کنم. این چند ساله هر چی نمایشگاه قرآن گذاشته بودن، نتونسته بودم برم و خلاصه طلسمش شکست! کل نمایشگاه تو شبستان مصلی برگزار شده بود و طبقه بالا بیشتر روحانیون وافراد از این دست برای مشاوره حضور داشتند. از مشاور خانواده بگیر تا مسائل عقیدتی و جوانان وغیره.. یک قسمتهایی هم مربوط به عکس بود که بیشتر عکسهای مراسم افطاری رمضان را قاب کرده بودند. در بخش بین الملل هم بعضی از کشورهای مسلمان شرکت کرده بودند که با تعجب چشمم به کشور تایلند افتاد و به سمت غرفه اونجا رفتم که دیدم چنا تا کار خط ونقاشی وتذهیب و اینا داشتند. یک بخشی هم مربوط به کارهای هنری مثل خطاطی و تذهیب و نقاشی های قرآنی بود که افراد هنرمند در این زمینه ها همونجا مشغول بودند.خلاصه طبقه پایین هم مربوط به کتب قرآنی و دینی بود که تخفیفهای خیلی خوبی هم برای کتابها وجود داشت. یک طبقه هم به تابلو فرش و صنایع دستی با موضوعات قرآنی اختصاص یافته بود بخش رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات هم داشت که دیگه چون نمایشگاه ساعت 12 شب بسته میشه، موفق نشدم به اون قسمت سر بزنم..جالب اینجاست که اصلا برای بازدید از همین بخش رفته بودم وهنوز هم موفق نشدم. یک جایی هم چند تا تلسکوپ گذاشته بودن و رفتیم ستاره ها و ماه را از توش تماشا کردیم!!دیگه اینکه تو نمایشگاه به حجاب بنده هم تذکر داده شد!! حالا اون همه آدم با حجاب های مختلف اومده بود، ولی از اونجایی که اصولا دیوار من همیشه کوتاهه .....حالا می خوام یک مدت مدل طالبان دیزاین کنم ببینم بازهم مشکلی پیش میاد یا نه!!!هههههه


1 comment:

  1. سلام وای مدل طالبان ؟!! یعنی اینقدر حضور در جمع برادران ارزشی مهمه ؟ ولی خب رویت نویسنده با فشن طالبانی حتما دیدنی خواهد بود مخصوصا با روبند مشکی بر روی صورت ! تکبیر ....چه شود !!! این نمایشگاه سنت خوبی است به شرط اینکه مردم رو مثل آبجی ما فراری نده والا ویترینی میشه برای فحاشی به کسانی که حجاب رو به این شکلی که الان هست اسلامی قبول ندارند . رضا

    ReplyDelete