Sunday, July 25, 2010

تعطیلات آخر هفته

راههای گذران وقت و تفریح کردن در شهر بزرگی چون تهران :
کافی شاپ : یا همون شافی کاپ خودمون که کافیست بیشتر از یکساعت در کافه بمانی تا آنقدر بیایند میزت را تمیز کنند و بپرسند چیز دیگری می خواهی یا نه که مجبور بشوی آنجا را ترک کنی.
سینما: چند ین هزار تومان برای خرید بلیط و خوراکی پرداخت میکنی تا 2 ساعت وقتت را روی یک صندلی تاشو در سالنی سپری کنی که اواسط فیلم حوصله ات سر برود و به جد و آباد خودت فحش بدهی که چرا آمده ای سینما.
کنسرت موسیقی وتئاترو اینا: معمولا بلیطش در زمان مقتضی به دستت نمیرسه.
پارک: بعد از نیم ساعت نشستن در پارک مختصات تمام درختان و سطلهای زباله و منحنی سینوسی حرکت گربه ها و کلاغها را حفظ می شوی و کم کم احساس بازنشسته ایی را پیدا میکنی که چند وقت دیگر کارش تمام است. پس اگه فرصت کردی بهتره بری وفقط ورزش کنی.
موزه ها: اماکنی که معمولاً پر می شود از بچه مدرسه هایی که از مینی بوس پیاده می شوند و مثل کلونی مورچگانی که صدای ونگ ونگ و جیغ جیغ از آنها ساطع می شود وارد موزه می شوند.
خارج از شهر: تنهایی که حال نمیده، باید کلی اُغل منقل وآدم اینکاره با خودت راه بیاندازی ، تازه اگه شانس بیاری و توی ترافیک ورود و خروجی شهر نمونی.
گالری نقاشی، عکس یا چیزهای دیگه: خوبه اما مگر چقدر وقتت را پر میکند؟!
رفتن به کوه: برو بابا حوصله داری...روی زمین صاف هم به زور میتونم راه برم
مطالعه: این که کار دائمی تو اداره است ، گاهی هم واسه تفتن برای آخر شبهاست
مهمونی دوره ای گذاشتن و دیدن دوستان: این روزها کی دیگه وقت اینطور مهمونیها را داره؟
مهمونی خانوادگی: دیدار بستگان و خاله خان باجی یا عمو وعمه باجی و اینا... همه وقتت قبل و بعد از مهمونی صرف تهیه و تدارک اطعمه و اشربه وپذیرایی از حضار و فعالیتهای مربوطه در این خصوص اعم از خرید و آشپزی و وظرفشویی و نظافت منزل و .... میشه ودست آخر باید یک هفته استعلاجی بگیری و برای تسکین دست درد وکمرد درد ،بری استخرو آب درمانی واینا...پس اصلا حرفش را نزن!!
سفر های کوتاه مدت: با این وضع بنزین واسه تعطیلات آخر هفته چه سفر های کوتاه مدتی میشه برنامه ریزی کرد؟ چند بار باید به کیش وقشم و شیرازو اصفهان و نمک آبرود و.....رفت؟
دیگه چی؟؟!!!!تعطیلات آخر هفته را چطور میگذرونید؟ به بهترین پیشنهاد ارائه شده به قید قرعه بلیط رفت و برگشت مترو اهداء می گردد!!!....ههههههه


3 comments:

  1. سلام
    تعطيلات اخر هفته به اتفاق خودم و خودم و خودم بخ زنجان خوهم رفت- كنسرت عاشقلر

    ReplyDelete
  2. سلام
    امید که تعطیلات خوش گذشته باشه..خاطره استاد جوون خیلی با مزه بود.البته به نظرم استاد شانس آورد

    ReplyDelete
  3. سلام بر آتوسای عزیز ... گفتم اومدی خبری چیزی آدرسی شماره ی تماسی اعلام میکنی تاخدمت برسم ولی گویا سرت خیلی شلوغ بید بهر حال خوشحالم که ایام خوشی داشتی و امید که این انرژی تا مدتی گرد و غبارهای شهر شلوغی مثل تهران رو به کناری بزنه . رضا

    ReplyDelete