Tuesday, July 13, 2010

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

نمیدونم چرا از پارسال تا حالا اینقدر ما مردم اینقدر سوسول شدیم که هر از گاهی به بهانه گردوغبار، آلودگی هوا وچه میدونم گرمای تابستون واین حرفها، همش تعطیلمون می کنند و میگن برین برای خودتون صفا سیتی...حالا تازه یکی نیست بگه که تعطیلات بدون برنامه ریزی قبلی چه سود و فایده ای داره؟
پیشتر ها که فصلهای سال همه سر جای خودشون بود و این آسمون مثل ما قاط نزده بود عادت کرده بودیم ، وقتی زمستون میشد و یک برفی میومد و جریان زندگی مختل میشد! چند روز تعطیلات زمستونی بریم...اما این روزها به هر بهانه ایی تعطیلات داریم..راستی پس چرا وقتی دمای هوای مناطق جنوبی ایران اونقدر بالا میره یا مثلا از شدت گرد وغبارتا فاصله چند متری را نمیشه دید، اونموقع تصمیمی برای تعطیلی این مناطق گرفته نمیشه؟ یا اصلا تعطیلی چیه؟ چرا یک فکر اصولی برای تغییر ساعت کار وفعالیت با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه گرفته نمیشه؟؟به هر حال باید پذیرفت که وسعت کشور ما خیلی زیاده و تنوع اقلیم اون هم همینطور، حالا برای استفاده بهینه از این شرایط واقلیم ، باید فکر کرد و برنامه ریزی داشت...تا کی قراره این مملکت در یک شهر و اون هم تهران خلاصه بشه و هرتصمیمی برای این کلان شهر بی در وپیکر گرفته بشه، در مناطق دیگه هم اجرا بشه؟؟ !!!!....فکر کنم گرمای هوا وظیفه خودش را بر مغز مبارکم انجام داده ، وگرنه اصلا تو این مملکت مگه راجع به این چیزها هم باید فکرکرد؟؟


3 comments:

  1. سلام یعنی باور میکنی تعطیلی بخاطر گرمای هوا بیده دادا ؟ تازه اشم خوبی خوشی کوجای پیدات نیست ؟

    ReplyDelete
  2. والا من از بچگی کلا آدم خوش باوری بودم!!! یعنی سعی می کنم باشم.هههههه

    ReplyDelete
  3. بسلامتی خب دوستان بجای ما خوش گذشته پس زیر بارون میومد ما هم اینجا این صدای شر شری وبلاگدا گوش میکردیم و بعضی وقتا البته با صدای دوش اشتباه میگیرفتیم و فکر میکردیم الانس که خیس بشیم !! بهر حال خوشحالم که اونجا بیادم بودی ببین چقدر این آهنگ آره بارون میومد خاطره سازه س !!!!!!!!!! رضا

    ReplyDelete