Sunday, March 7, 2010

نردبان همراه در کنار تلفن همراه

امروز دو ساعت مرخصی گرفتم برم اداره ثبت شمرون، یک کار اداری را سریع انجام بدم وبرگردم.برای تسریع امور ترجیح دادم با مترو برم که از شر ترافیک هم در امان باشم..خلاصه از ایستگاه هفت تیرتا قیطریه ر اظرف 25 تا 30 دقیقه با احتساب زمانهایی که معطل شدن، طی کردم..توی اداره ثبت هم که تقریبا نیم ساعت اول وقتم صرف پیدا کردن پرونده توسط خودم بود، که خوشبختانه ریاست محترم اون قسمت وقتی دید با دقت همه جا ر امیگردم وکارمندان خودش نشستن و دارند نگاه می کنند!! دستور دادند که به کارم رسیدگی بشه، که همین جا از ایشون تشکر می کنم!!!بالاخره بعد از کلی تلاش ساعت 11 و15 دقیقه ازآن اداره محترم بیرون اومدم وخوشحال و شادمان تاکسی سوار شدم به طرف ایستگاه مترو قیطریه واینکه به همون شیوه سریع السیر به اداره بازگشت نمایم ...جای دشمنتون خالی دم ایستگاه مترو قیطریه، که درتقاطع خیابانهای شریعتی و پل رومی هستش ، با موج جمعیت مواجه شدم..اولش فکر کردم که تجمعی چیزی شده، به طرف ایستگاه مترو راه افتادم که برم سوار قطار بشم، مردمی که از ایستگاه بیرون میومدن گفتن نرین پایین، قطار خرابه و مترو تعطیل!!!با کمی تفحص متوجه شدم که قطارقبل از رسیدن به ایستگاه خراب شده و حدود 40 دقیقه مردم را تو قطار حبس کردند و آخرش رفتند پله آوردند و مردم را از قطار پیاده کردند!!! خلاصه بماند که با چه وضعی توی ترافیک از این تاکسی به اون تاکسی سوار شدم و چقدر دیر به اداره برگشتم....به عنوان یک تجربه مفید، خواستم بگم اگه یک روز تصمیم گرفتین مثل من سفر سریع السیر داشته باشین، یادتون باشه که اگر از مترو استفاده می کنید،یک نردبان همراه (مثل تلفن همراه) با خودتون داشته باشین،همین








2 comments:

  1. کار با نردبان و این حرفها درست نمیشه. باید یدونه از این کوله های کماندوها که برای زندگی در شرایط سخت درست شده رو همراه ببری. توش وسایل زنده موندن تا یه ماه وجود داره

    ReplyDelete
  2. آره، فکر خوبیه..به شرطی که از اون چاقو سویسی ها هم توش باشه!!! مثلا می خوام بگم که اینکاره هستم!!د

    ReplyDelete