Tuesday, February 16, 2010

تعطیلات و باقی قضایا

خواستم بگم رفته بودم تعطیلات و ننوشتم..ولی در تعطیلات هم اگه نبودم ، نمی نوشتم. بابا این سرعت نت ما را خفه کرد، جیمیل را چرا بستین؟؟!! آخه نمیگین ملت هزار تا کار مهم دارند. یک کنفرانس بین المللی شرکت کردم و چکیده مقاله ام پذیرفته شده، الان یک هفته است دارم تلاش می کنم اصل مقاله رابفرستم ونمیتونم ...حالا جالب اینجاست که این کنفرانس داره تو ایران برگزار میشه!!! ومن که تو این مملکتم ، نمیتونم مطالبم را ارسال کنم... خیلی خنده داره، مثلا دلمون خوشه که این بار دیگه عذاب سفر به خارج ازکشور و گذشتن از هفت خوان رستم نداریم..
بعد از گذروندن چند روز تعطیل
و گردش و کسب انرژی، امروز به اندازه کافی ضد حال زده شد. ترجیح میدم فعلا دیگه چیزی ننویسم. وبه آرامش درون بپردازم.همین












1 comment:

  1. سلام
    اين اشكالي كه نگاريدي قابل خوندن نيست دوباره بنويس

    ReplyDelete